Podpora online predaja vstupeniek

Naši pracovníci sú k dispozícií cez e-mail support@maxiticket.sk.

Na všetky správy reagujeme tak rýchlo ako je to možné (vrátane nocí, víkendov a sviatkov). Obzvlášť pred veľkými podujatiami je posilnená kapacita podpory. Procesy máme plne automatizované a dnes sú prakticky všetky maily len otázky ohľadom organizácie podujatia. Tie najčastejšie sme vypísali do časti FAQ nižšie.

Podpora kamenného predaja

Kamenný predaj si naši obchodní partneri zabezpečujú sami, rovnako aj podporu pre tento druh predaja.

FAQ - Najčastejšie otázky (platí prevažne pre štadión CityArena).

Rozbaliť všetko
  1. Podpora predaja - support@maxiticket.sk
  2. Priebeh online predaja lístkov
  3. Najčastejšie chyby pri objednávaní
  4. Formát lístkov, doručenie
  5. Spôsoby platby (platba kartou, platobné tlačidlá)
  6. Doprovod ZŤP
  7. Permanentky
  8. Faktúra za lístky
  9. Preposlanie lístkov
  10. Objednávanie cez mobil
  11. Turnikety, dvojitý prechod
  12. Tlač PDF lístkov
  13. QR kódy pre smartfón
  14. Lístky neprišli na e-mail
  15. Profil používateľa
  16. Záchranný systém, vrátenie peňazí za lístky
  17. Výmena miesta
  18. Kontaktovanie podpory
Tieto stránky využívajú cookies. Ich ďalším používaním súhlasíte využívaním cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako cookies používame a ako ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.