Ako budovať značky, ktoré ľudia počúvajú - séria workshopov

Utorok
13
nov
18:00
hod.
Trnava, 2018
Toto podujatie už bolo odohrané.
Ako budovať značky, ktoré ľudia počúvajú - séria workshopov
Nádvorie Coworking, Štefániková 4, 2.poschodie, Trnava

Tiež odporúčame
Oldies party Retro hity s DJ RehyKoválovecký majáles 2019, KoválovecFejbs: Unlock Tour 18 / Hip Hop Party, Banská BystricaHoten Toten - Bratislava

 

Vyberte si prosím iné podujatie z našej ponuky.

 

13.11.2018 18:00, Nádvorie Coworking, Štefániková 4, 2.poschodie, Trnava

Zostávajú posledné miesta!

Odborníci na marketing a zakladatelia agentúry Echo - Jakub Hrušovský, Vojto Kósa a Marek Šulik - pre vás pripravili marketingový Seminár, na ktorom vám ukážu, ako budovať značky, ktoré ľudia počúvajú.

Seminár pozostáva z piatich lekcií, počas ktorých sa naučíte, ako definovať produkt, poslanie a konkurenciu vašej značky, ako vymyslieť komunikáciu, ktorá ľudí zaujme a ako ju správnym kanálom distribuovať k správnemu publiku. Počas praktických workshopov si vyskúšate zásady efektívneho brainstormingu, tvorbu claimov, analýzu kľúčových slov alebo tvorbu reklám v systémoch Google Ads a Facebook Ads.

Cieľom Seminára je prakticky ukázať, ako postaviť vašu značku na silných základoch a efektívne pracovať nielen s nápadmi, ale aj marketingovými rozpočtami. Ako účastník Seminára tiež obdržíte marketingový Zošit s praktickými otázkami, ktorý vás bude sprevádzať na ceste k naplneniu vašich cieľov.

Priebeh a obsah lekcií

13.11. - Ako postaviť stabilné základy značky?
V prvej lekcii vám lektor Jakub Hrušovský ukáže, čo stojí za úspechom výnimočných značiek, ako definovať svoju konkurenciu a cieľovú skupinu a ako správne naplánovať priebeh vášho projektu.

20.11. - Ako písať príbeh, ktorý predáva?
Lektor Vojto Kósa vás uvedie do kreatívnej komunikácie a tvorby DNA značky, naučí vás, ako rozoznať dobrý nápad a ako z neho vyťažiť čo najviac, ak máte obmedzený rozpočet.

27.11. - Ako distribuovať značku k správnemu publiku?
Lektor Marek Šulik vám predstaví vhodné kanály a ich obmedzenia podľa modelu See Think Do Care, naučí vás, ako stanoviť rozpočet a ciele kampane a ako pripraviť mediaplán, ktorý pokryje celý jej priebeh.

4.11. - Praktická lekcia 1 - kreatívna tvorba
V praktickej lekcii vám Vojto Kósa ukáže, ako vytvoriť kvalitný brief, ktorý vám pomôže pri kreatívnej komunikácii, prevedie vás efektívnym brainstormingom a naučí vás, ako písať texty, ktoré pomôžu vašej značke rásť.

11.12. - Praktiká lekcia 2 - distribúcia reklamy
Počas poslednej lekcie vás Marek Šulik naučí nastavovať reklamy v systémoch Facebook a Google Ads, prevedie vás tvorbou analýzy kľúčových slov a optimalizácie pre vyhľadávače a ukáže vám, ako vyhodnocovať marketingové aktivity v nástroji Google Analytics.

Počet miest je obmedzený na 10 účastníkov.
Dĺžka trvania: 150 min
Seminár organizuje reklamná agentúra Echo v spolupráci s Nádvorie Coworking.

Vstupenky

  • Cena piatich lekcií Seminára je 100,- EUR, pre členov Nádvorie Coworking 70,- EUR. Študenti si môžu uplatniť zľavu vo výške 30 %.

Online vstupenky - stačí iba vytlačiť PDF na ľubovoľnej tlačiarni, alebo zobraziť čítačke png s QR na smartfóne (vtedy netreba nič tlačiť).

Podpora predaja lístkov

Máte otázky? Napíšte nám prosím na e-mail support@maxiticket.sk a my Vám odpovieme v najkratšom možnom čase.

Iné podujatia organizátora

Utorok
13
nov
18:00
hod.
Trnava, 2018
Toto podujatie už bolo odohrané.
Tieto stránky využívajú cookies. Ich ďalším používaním súhlasíte využívaním cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako cookies používame a ako ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.